fbpx
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Search
Generic filters

V KALISKIE FORUM BIZNESU
19-23 PAŹDZIERNIKA 2020 r.

Data dodania: 13 październik 2020
Poradnik

Firma w czasie kryzysu – to główny temat Kaliskiego Forum Biznesu, które odbędzie się w dniach 19 – 23 października 2020 r. To już piata edycja tego wydarzenia.

Biorąc pod uwagę niepewną sytuacją epidemiologiczną (COVID-19), tegoroczne Forum w całości odbywać się będzie za pośrednictwem Internetu.

Idea Kaliskiego Forum Biznesu powstała w 2016 roku. Od samego początku wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli sektora mikro oraz małych przedsiębiorstw miasta Kalisza, a także subregionu kaliskiego.

Wydarzenie oparte będzie na formule 5 prelekcji on-line. Każdego dnia będzie możliwość wzięcia udziału w jednej z nich.

Poruszymy najbardziej aktualne tematy dotyczące: marketingu internetowego, przywództwa w czasach kryzysu, a także zagadnień dot. rozporządzenia o ochronie danych dla organizacji pozarządowych.

W programie:

19 października I godzina 10:00 – 11:30

TEMAT 1: Marketing na czasy kryzysu

Mateusz Biernacki, Rekiny Sukcesu

Podczas webinarium odpowiemy na pytania:
a) Czy aktualnie marketing ma sens?
b) Czy i jaka jest zasadność płatnych kampanii podczas pandemii?
c) Jak zoptymalizować swoje działania marketingowe?
d) Jakie cele marketingowe stawić firmie, żeby przetrwać cięższe czasy?
e) Jak działają inni i jakie z tego można wyciągnąć wnioski?
Oprócz studiów przypadku oraz ciekawych narzędzi będzie również możliwość wymiany opinii oraz zadania nurtujących nas pyta


20 października I godzina 10:00 – 11:30

TEMAT 2: Czy za darmo się opłaca?

Tomasz Lisiecki, 108 PR

Pandemia Covid 19 spowodowała, że 62 proc. polskich firm zredukowało lub zatrzymało wydatki na marketing. Z jednej strony sytuacja jest zrozumiała. W sytuacji kryzysu tniemy te wydatki, które wydają nam się najmniej istotne. Z drugiej, rezygnując z komunikacji lub ją redukując pozbawiamy się kontaktu z Klientami. Z trzeciej, bo jak wiadomo każdy medal ma trzy strony, agencje świadczące usługi komunikacji marketingowej czy PR często nie rozumieją, że komunikacja marketingowa i działania PR to inwestycja, a nie wydatek, żeby było ładnie.

W czasie spotkania wspólnie – mam nadzieję, że wspólnie –  odpowiemy na pytania: 

  • Czy za darmo się opłaca? 
  • Czy kryzys to czas współpracy czy rywalizacji?
  • Czy w czasie kryzysu możemy stracić coś więcej niż pieniądze?


21 października I godzina 10:00 – 11:30

TEMAT 3: Przywództwo w kryzysie

Marek Wzorek, ecoCoach

Ta prelekcja zainspiruje liderów organizacji oraz da im nadzieję, że na kryzys mogą popatrzeć jako na wyjątkową szansę rozwoju ich samych oraz ich organizacji. Jest przeznaczona dla liderów organizacji którzy chcą przejść przez kryzys suchą stopą. Wiedza dostarczona na prelekcji pozwala uświadomić uczestnikom, że postawa lidera w trakcie niepewnej sytuacji rynkowej, w zmiennym świecie VUCA, w czasie kryzysu, jest kluczowa dla sukcesu ich oraz sukcesu organizacji.


22 października I godzina 10:00 – 14:00

TEMAT 4: RODO dla organizacji pozarządowych

Michał Matuszewski, BrandTrainer

Niemal każda NGO zbiera lub będzie zbierać dane osobowe. W związku z tym musi stosować się do RODO i wynikających z niego obowiązków. Podczas prelekcji przekażemy podstawowe informacje na temat ochrony danych osobowych wg RODO istotne dla organizacji pozarządowych.

Pierwszeństwo udziału w webinarze mają NGO (organizacje pozarządowe z subregionu kaliskiego)


23 października I godzina 10:00 – 11:30

TEMAT 5: Marketing internetowy szansą na nieograniczony rozwój Twojej firmy. Jak internet może pomóc Ci wyjść z kryzysu?

Karolina Maj, Internetowe Rewolucje Google

Podczas wystąpienia dowiesz się, jakie narzędzia pomogą Ci rozwijać biznes bez ograniczeń. Opowiemy:
Jak zmieniają się internetowe trendy pod wpływem sytuacji epidemiologicznej w kraju i na świecie;
Jak rozwijać biznes zdalnie z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi Google;
Jak bezpiecznie komunikować się z klientami dzięki wizytówce Google Moja Firma;
Jakie narzędzia są niezbędne aby marketing internetowy przynosił zamierzone rezultaty.


NASI PRELEGENCI

Mateusz Biernacki

Współwłaściciel firmy <a href=”https://www.rekinysukcesu.pl/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”><span class=”has-inline-color has-vivid-cyan-blue-color”>RekinySukcesu.pl</span></a>

Specjalista w tworzeniu nowych kanałów dotarcia do Klienta. Dzieli się wiedzą z zakresu marketingu internetowego szkoląc m.in. dla mBanku czy Uniwersytetu Wrocławskiego. Miłośnik wszelakiego rodzaju statystyk (w tym Google Analytics), znawca mechanizmów reklamowych (w tym Google Ads), fanatyk Joomla. Twórca filmów na Youtubie z cyklu #PoradnikMarketingowy. Generuje do 1000 pomysłów na minutę, a może i więcej…

Marek Wzorek

założyciel i CEO, executive coach, doradca strategiczny zarządów

executive, biznes i turkus coach, przedsiębiorca, wykładowca, keynote speaker, wieloletni menadżer, praktyk zarządzania i tworzenia turkusowych organizacji oraz samo-zarządzania. Autor bestsellera biznesowego „Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku” która rewolucjonizuje sposób zarządzania w firmach.

Tomasz Lisiecki

108 pr

Jest:<br>konsultantem PR<br>trenerem wystąpień publicznych<br>projektantem systemów zarządzania informacją w kryzysach wizerunkowych<br><br>Był:<br>dyrektorem ds. komunikacji społecznej w Gabinecie Prezydenta Poznania – odpowiadał za promocję Poznania, działanie biura prasowego i wizerunek prezydenta miasta – w Gabinecie Prezydenta Poznania<br>dziennikarzem, korespondentem zagranicznym i wojennym. Pracował w Polskiej Agencji Prasowej, Gazecie Prawnej, Telewizji Polsat. Publikował w Gazecie Wyborczej, Radio Merkury, Polityce, Tygodniku Powszechnym<br>Z wykształcenia dziennikarz i specjalista marketingu politycznego, product brandt managment. Absolwent UAM, Collegium Da Vinci.<br><br>Razem z przyjaciółmi prowadzi misję pomocy osobom z niepełnosprawnościami z Nepalu – Kathmandu Therapy Camp.

Karolina Maj

MBA, trener, specjalista ds. marketingu internetowego

doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje a poza tym kreatywny lider z dużą dozą empatii, determinacji i pozytywnego nastawienia. Od 19 roku życia związana z polskimi mediami jako redaktor i specjalista ds. PR. W 2011 roku założyła własną Agencję Marketingową, którą z powodzeniem prowadziła przez 5 kolejnych lat. Od marca 2017 roku związana z projektem Google Internetowe Rewolucje dla Firm, jako lider zespołu oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Wcześniej współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd., ATM Group.Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

GDZIE?

Forum Biznesu odbędzie się w trybie on-line.

ZGŁOSZENIA?

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie elektronicznego formularza dostępnego poniżej:

    Wybierz prelekcje, w których chcesz wziąć udział*:

    RODO dla organizacji pozarządowych (czwartek)Marketing internetowy z Google (piątek)


    Zapoznałem się z polityką prywatności* Więcej na temat przetwarzania danych osobowych

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji szkolenia, spotkania edukacyjnego lub innego wydarzenia przez Fundację Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości z siedzibą w miejscowości Kalisz (62-800) przy ulicy Częstochowskiej 25, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE*

    *wymagane

    Dla osób, które zgłoszą swój udział w dniu Forum Biznesu, w dniu wybranej prelekcji wyślemy mejlowe zaproszenie do udziału w spotkaniu z platformy Clickmeeting (prosimy o sprawdzenie także folderu SPAM). Rekomendujemy użycie przeglądarki Chrome.


    Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości nie bierze odpowiedzialności za jakość techniczną połączenia i transmisji z wydarzenia, które zależą m.in. od narzędzi dostarczanych przez podmioty trzecie (komunikatory, sieć internetowa odbiorcy) i od ich aktualnego obciążenia, co jest niezależne od Fundacji. Zakazuje się wykorzystywania wszelkich autorskich materiałów szkoleniowych (np. prezentacje, studia przypadku itp.) oraz nagrywania transmisji z wydarzenia do celów zarobkowych.

    Wydarzenie finansowane w ramach działalności sieci Enterprise Europe Network przez Komisję Europejską ze środków pochodzących z programu COSME (na lata 2014 – 2020) oraz Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

    Rozumiem