Zagoniony. Taki jest Twój klient. Codziennie podejmuje tysiące decyzji. Czy wgłębia się w Twój produkt? Z reguły nie (chyba, że kupuje coś drogiego i ryzykownego).
Twoja firma bije się z setkami, tysiącami innych firm o największe skarby klienta: jego uwagę i jego portfel. Jak przekonać do zakupu? Jak złapać uwagę? Jak dać większą wartość. I przede wszystkim: po co?
17. listopada 2022 (czwartek)
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Częstochowska 25
9:00 – 14:15
Cele szkolenia:
Stworzysz mocną markę i przestaniesz walczyć ceną
Homo Tiktokus – poznasz współczesnego klienta
Pokonasz konkurencję: nauczysz się pisać do Mózgu klienta i tworzyć lepsze treści
Szkolenie skierowane do:
Przedsiębiorców – jeśli nie mają milionów na promocję, a chcą efektów Proste wskazówki do komunikacji do wdrożenia dla osób, które same zajmują się promocją.
Osób zainteresowanych komunikacją i nowymi trendami – jeśli chcą się rozwijać Program obejmuje zagadnienia związane z przyjmowaniem informacji w świecie natłoku informacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać nowe trendy w pracy.
Program szkolenia:
Stwórz mocną markę i przestań walczyć ceną – buduj markę, jeśli chcesz mieć firmę, która działa dłużej niż pół roku – brand purpose – wyższy cel marki – brand memory – jak zakorzenić się w głowie klienta – strategia marki – jak zaplanować budowę mocnej marki
Dotrzyj do klienta – jak funkcjonuje człowiek w natłoku informacji – co wpływa na odbiór treści – jak człowiek radzi sobie z przeciążeniem informacyjnym – z czym musi zmierzyć się osoba pisząca, by dotrzeć do mózgu – jak dziś konsumujemy treści
Neurocopywriting w praktyce – jak przyciągać tekstem i utrzymywać uwagę – jak spełniać potrzeby i używać emocji – jak pisać dobre nagłówki – jak przekonać skutecznie klienta do zakupu
Trener:
Nazywam się Joanna Burdek. Jestem strateżką, copywriterką, wykładowczynią, pisarką. Pracowałam w znanych agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla dużych marek i instytucji. Ukończyłam warszawską Szkołę SAR i mam dyplom stratega marketingowego. Wykładam e-marketing, strategię digital na Uniwersytecie Papieskim i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Jestem współopiekunem studiów Brand Manager WSB w Gdyni. Pracowałam z takimi markami jak Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Jestem autorem w Marketer+, Sprawnym Marketingu i innych portalach marketingowych. Prowadzę szkolenia ze strategii marki, nowych trendów. Jest autorką pierwszego w Polsce szkolenia o NeuroCopywritingu.
Joanna Burdek
Mam swój blog: joannaburdek.pl. Wierzę, że biznes to coś więcej niż (tylko) zarabianie, a marketerzy mogą zmieniać świat na lepsze.
Szkolenie organizowane jest w ramach 7. Kaliskiego Forum Biznesu. Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ
Sprawdź, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy:
Pierwszeństwo udziału w szkoleniu mają przedsiębiorcy, którzy:
- mają swoją siedzibę na terenie województwa wielkopolskiego
- działają w jednej z następujących branż: ICT, rolnictwo i branża spożywcza, górnictwo, energia i gaz, produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych, produkcja papieru i wyrobów papierowych, branża stalowa i metalowa, budownictwo, handel hurtowy i detaliczny, motoryzacja, gastronomia i hotelarstwo, transport i logistyka, nieruchomości, zdrowie, turystyka, przemysł chemiczny i tworzywa, elektronika i automatyka, tekstylia, szkło i ceramika, przemysł morski, drewno i meble, poligrafia i reklama, ochrona mienia;
- projekt Enterprise Europe Network skierowany jest do MŚP, które prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność na rynkach międzynarodowych.
Liczba miejsc ograniczona! Obowiązuje limit jednej osoby z firmy! Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY!
Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie poniższego formularza do 14. listopada 2022 r.: