Dlaczego warto?
Ludzie nie są ważni. Są najważniejsi! Czyli czym jest networking i dlaczego go potrzebujemy? Zapraszamy na autorskie warsztaty networkingowe z Adamem Sójką, które pozwalają nauczyć się networkingu zarówno ekstrawertykom, jak i introwertykom.
Podczas spotkania dowiesz się czym jest networking i dlaczego jest tak ważny. Jak komfortowo nawiązywać kontakty z zupełnie obcymi ludźmi, pielęgnować je tak, aby przekształcić je w prawdziwe relacje.
A w razie potrzeby i chęci zamieniać je w kontrakty, rozumiane nie tylko jako zdobywanie klientów, zdobywanie lepszej pracy czy podnoszenie swojego komfortu życia. Warsztaty będą utrzymane w luźnej i humorystycznej konwencji.
19. października 2023
godz. 12:00 – 16:00
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Częstochowska 25, 62-800 Kalisz
REJESTRACJA NA WYDARZENIE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA
Agenda:
Część I:
Podczas spotkania uczestnicy zapoznają się m.in. z tematyką:
jak nawiązać kontakt z obcą osobą
jak poprowadzić small – talk, żeby nie było krępująco
jak wykorzystać LinkedIn do rozbudowy sieci kontaktów i zamiany ich w relacje
jak korzystać z elevator pitch, żeby zrobić dobre wrażenie na rozmówcach
jak odnaleźć się podczas eventów, żeby skorzystać z ich potencjału najbardziej jak tylko się da
jak praktykować networking będąc osobą ekstrawertyczną, a jak introwertyczną
Część II:
W drugiej części spotkania trener uczy jak zastosować LinkedIn do:
zbudowania wizerunku profesjonalisty (personal branding) czy to w celu pozyskania partnerów biznesowych, czy zdobycia pracy
rozbudowywania sieci kontaktów i pielęgnowania relacji
docierania ze swoimi treściami do odbiorców (jak pisać i publikować by nas czytano)
sprzedaży/poszukiwania pracy
Część III:
Networking i rozmowy przy kawie.
Zostań z nami podczas tej części spotkania , będzie to czas na wymianę wiedzy i Twoich doświadczeń w biznesie.
* Przy Kaliskim Inkubatorze Przedsiębiorczości został utworzony jako inicjatywa lokalnych firm – Kaliski Klub Przedsiębiorczości.
Cyklicznie spotykamy się w ramach klubu i wymieniamy kontakty oraz idee.
Zostań i porozmawiaj, zainspiruj się!
Uczestnicy warsztatów otrzymają książkę “Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych” autorstwa Bernarda Frugi oraz prowadzącego warsztaty – Artura Sójki.
Prowadzący:
Artur Sójka
Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji (przez networking offline i online, czyli social selling).
Jest twórcą autorskich warsztatów networkingowych, które pozwalają nauczyć się networkingu zarówno ekstrawertykom, jak i introwertykom. Sam będąc introwertykiem z natury doskonale rozumie jak różne podejścia są potrzebne w zależności od cech osobowości.
Z sukcesami prowadzi swój profil na portalu LinkedIn i uczy innych jak to robić. Stawia na praktyczny aspekt działalności w tym kanale komunikacji. W ostatnim czasie uczył korzystania z metod social sellingowych m.in. społeczność rynku nieruchomości skupioną wokół Real Estate Talks, niemal 100 kursantów Szkoły Przywództwa Instytutu Wolności, a także mniejsze firmy oraz licznych klientów indywidualnych: małych przedsiębiorców i managerów większych organizacji.
Występował przed ponad 350 osobową publicznością podczas wizyty dr. Ivana Misner’a w kwietniu 2013r. w Szkole Głównej Handlowej czy przed ponad 400 osobową publicznością podczas Kongresu Stowarzyszenia Mieszkanicznik w Łodzi. Wykładał podczas Network Session Lublin, Kongresu Biznesu i wielu innych. W maju 2021 wystąpi na głównej scenie podczas National Sales Congress. Jest Prezesem polskiej organizacji rekomendacji biznesowych Biznes Klub Polska. Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. „Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców”.
Szkolenie organizowane jest w ramach 8. Kaliskiego Forum Biznesu. Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ
Sprawdź, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy:
Pierwszeństwo udziału w szkoleniu mają przedsiębiorcy, którzy:
- mają swoją siedzibę na terenie województwa wielkopolskiego
- działają w jednej z następujących branż: ICT, rolnictwo i branża spożywcza, górnictwo, energia i gaz, produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych, produkcja papieru i wyrobów papierowych, branża stalowa i metalowa, budownictwo, handel hurtowy i detaliczny, motoryzacja, gastronomia i hotelarstwo, transport i logistyka, nieruchomości, zdrowie, turystyka, przemysł chemiczny i tworzywa, elektronika i automatyka, tekstylia, szkło i ceramika, przemysł morski, drewno i meble, poligrafia i reklama, ochrona mienia;
- projekt Enterprise Europe Network skierowany jest do MŚP, które prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność na rynkach międzynarodowych.
Liczba miejsc ograniczona! Udział w wydarzeniu jest bezpłatny:
Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie poniższego formularza do 17. października 2023:
REJESTRACJA NA WYDARZENIE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA