fbpx
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Search
Generic filters

Szkolenie: Skuteczny i powtarzalny proces sprzedaży.
22 października 2024

Data dodania: 24 wrzesień 2024
Poradnik

W XXI wieku klienci z każdej strony są zasypani „cudownymi ofertami”, przez co mają coraz większy problem przy wyborze odpowiedniego dostawcy dla swojej firmy. Rynek poszedł naprzód, wybitni sprzedawcy nadal osiągają wyniki znacznie ponad przeciętną, a przeciętni zwiększają swój dystans do liderów.

Podczas szkolenia, prowadzący dostarczy uczestnikom zestaw kluczowych narzędzi ułatwiających sprzedaż w trybie doradczo- konsultacyjnym. Nauczą się, jak inicjować pierwszy kontakt i wzbudzać ciekawość rozmowy, w jaki sposób „przebić się” do klienta, jak rozpoznawać osoby decyzyjne w firmie oraz do nich docierać.

Efektem finalnym szkolenia będzie większa skuteczność w procesie sprzedaży, większa proaktywność sprzedawców w poszukiwaniu nowych klientów oraz zyskanie większej pewności siebie, która przełoży się na osiągane przez nich wyniki.

W trakcie szkolenia nauczysz się także sprawnie negocjować oraz opierać się metodom manipulacji klientów.

22 października 2024
(WTOREK)

Kaliski Inkubator,
ul. Częstochowska 25

9:00 – 15:00

Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do właścicieli firm oraz ich pracowników – wszystkich, którzy chcą uczyć się skutecznej sprzedaży.

Korzyści dla uczestników:

  • dowiedzą się jakie są obecnie trendy na rynku sprzedaży- zyskają większą pewność siebie oraz motywację co przełoży się na ich proaktywną postawę względem klientów
  • nauczą się odpowiednio rozpoznawać potrzeby klientów
  • nauczą się oferować  w oparciu o realne potrzeby klienta
  • będą umieć zamykać większość rozmów z klientami, co przełoży się na osiągane prze nich wyniki
  • zyskają motywację do pozyskiwania nowych klientów dla swojej firm

Udział w szkoleniu mogą wziąć przedsiębiorcy i pracownicy firm zlokalizowanych w województwie Wielkopolskim, mające status MŚP. Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego.

Program

MODUŁ 1: Zarządzanie czasem i planowanie działań w sprzedaży

Jednym z najważniejszych narzędzi w sprzedaży jest czas. Wybitni sprzedawcy potrwają precyzyjnie zarządzać sobą w czasie i odpowiednio planować zadania. Jak zaplanować swój dzień i miesiąc, odpowiemy sobie w tym module.

W module m.in.:

  • Czym są działania strategiczne i operacyjne?
  • Jakie rodzaje zadań ma współczesny handlowiec?
  • Co wpływa na moje zarządzanie czasem
  • Macierz Einsenhowera
  • 3 worki zadań w sprzedaży
  • Układanie dnia w sprzedaży

MODUŁ 2: Tworzenie planu i strategii sprzedaży

Brak planu, to przygotowanie do porażki. Wielu sprzedawców nie planuje swoich działań, przez co działają po omacku. W tym module uświadomimy sobie rolę planowania sprzedaży, budowania strategii i zarzadzania swoją sprzedażą.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Czym jest plan sprzedaży?
  • Jak stworzyć plan sprzedaży?
  • Plan krótko i długo terminowy
  • Strategia sprzedaży
  • Opracowanie strategii sprzedaży

MODUŁ 3: Budowanie przewag konkurencyjnych

Kiedy sprzedajesz, jak wszyscy, masz wyniki dokładnie takie same, jak wszyscy. W jaki sposób wypracować przewagi konkurencyjne? Jak odpowiednio „podawać je klientowi”. To wypracujemy w trakcie tego modułu.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Kto jest moim konkurentem?
  • Analiza konkurencji
  • Co jest moim USP?
  • Jakie jest moje ESP?
  • Mapowanie przewag konkurencyjnych
  • Jak konstruować ofertę w oparciu o realne potrzeby klienta.
  • Jak prawidłowo akcentować to co dla klienta jest istotne.
  • Zdobywanie zobowiązań klienta

MODUŁ 4: Powtarzalny i skalowalny proces sprzedaży

Mamy XXI wiek, a nadal spora część firm nie wie, jak ważny jest proces sprzedaży w ich firmie. Jak skalować sprzedaż skoro nie jest ona dla nas przewidywalna i skalowalna? Na tym skupimy się w trakcie tego modułu.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Jakie najczęściej popełniamy błędy w skalowaniu sprzedaży?
  • Czym jest proces sprzedaży?
  • Jak zaprojektować proces sprzedaży?
  • W jaki sposób możemy skalować naszą sprzedaż?
  • Weryfikacja i testowanie procesu
  • Co warto mierzyć i jak?
  • Narzędzia wspierające proces sprzedaży

MODUŁ 5: Skuteczny prospecting

Firmy wydają potężne nakłady na marketing, zapominając, że jednym z podstawowych narzędzi dobrego handlowca jest właśnie prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów. W trakcie tego modułu uświadomimy uczestnikom, jak ważną rolę w ich pracy pełni skuteczny prospecting, kto jest ich klientem i gdzie go poszukiwać.

W module m.in. takie zagadnienia jak:

  • Wprowadzające ćwiczenie: Co gdybyś stracił dziś wszystkich klientów?
  • Określenie avatara mojego klienta.
  • Czym jest prospect, zimny i ciepły lead.
  • Gdzie wyszukiwać klientów?
  • Kanały dotarcia do klienta.
  • Efekt siania, ile zasiejesz, tyle zbierzesz.
  • Jak rozmawiać z prospectem?

Prowadzący:

Patryk Jasiński

Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży

Jeden z najbardziej charyzmatycznych trenerów sprzedaży w Polsce, który swoją energią i entuzjazmem zaraził już tysiące sprzedawców. Do dziś aktywnie sprzedaje, dlatego zna bolączki i wyzwania współczesnych sprzedawców – swój telefon odbiera sam. Dodatkowo prowadzi firmę outsourcingującą sprzedaż www.deal-makers.pl

Może pochwalić się wieloma wynikami zarówno jako sprzedawca, jak i manager sprzedaży, min. sprzedaż za prawie 2 mln złotych przez telefon, podniesienie sprzedaży firmy o 230% w 8 miesięcy (branża poligraficzna) oraz zwiększenie sprzedaży o 300% w niecałe 2 lata (branża konsultingowa). Przez ostatnie 13 lat poprowadził ponad 1600 warsztatów spędzając ze sprzedawcami ponad 3000 dni szkoleniowych (dane na luty 2024).

Prowadzi szkolenia dla mniejszych firm, jak i największych na rynku: Orange Polska, Saint Gobani, MedicCentre, Kat, Solar Time, Aegon, RGB Elektronika, ICL, Kaczmarski Group, Itel Solutions, Fortum, Hyymon, Renso, Tauron Energia, Ergo Hestia, Grupa Astat, Syntell S.A., Pierre Cardin, TOR- konferencje, Viavox, Senpo, Polski Fundusz Przedsiębiorczonści, PKO BP, Chermin Rose, Asta, Zetkama S.A, Diversey, Adatex S.A., EuroBud Grupa, Martes Sport, DPS software.

Prywatnie największy fan swojego psa Bombla, honorowy dawca krwi i zapalony sportowiec. Autor książek „Telebohater – jak wybitnie sprzedawać przez telefon”, „Zaprojektuj swoją sprzedaż – żeby była łatwa, skuteczna i powtarzalna”, Wilki sprzedaż- 121 metod prawdziwych wilków sprzedaży, „MVP sprzedaży- jak być sprzedawcą, którego rozchwytują firmy i kochają klienci”.

Patryk Jasiński

Rejestracja:

Rekrutacja została zakończona, dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!

Wydarzenie organizowane jest w ramach Enterprise Europe Network – międzynarodowej sieci organizacji wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej o projekcie TUTAJ

Rozumiem