fbpx
Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
Search
Generic filters

„Szkoła w Turkusie”

Data dodania: 18 luty 2021
Poradnik

W Polsce liczba niepublicznych szkół rośnie z roku na rok, według danych raportu OurKids od 2014 roku do 2018 roku liczba ta wzrosła o 17,15%, a liczba uczęszczających do nich uczniów zwiększyła się o 29,73% 

[źródło: http://www.ourkids.net/pl/niepubliczne-szkoly.php…]. 

Ma to związek m.in. ze słabą kondycją szkolnictwa publicznego, ale także coraz większą świadomością rodziców na temat zalet niepublicznej edukacji oraz rosnącą zamożnością naszego społeczeństwa. Należy jednak zadać sobie pytanie o to, co tak naprawdę przesądza o rosnącej popularności szkół niepublicznych i czy ma to jakiś związek z turkusem? Jak wygląda organizacja prywatnej szkoły od wewnątrz, kto i jak w niej pracuje oraz na ile w niej firmy, a na ile organizacji pożytku publicznego?

25 lutego (czwartek)

on-line

g. 17:30

Gościem najbliższego Turkusowego Spotkania w Kaliszu będzie Agnieszka Orlicz-Błońska.

Agnieszka Orlicz-Błońska, współzałożycielka Prywatnej Szkoły i Przedszkola Jagiellończyk w Kaliszu. Z wykształcenia pedagog, z zawodu bizneswomen.

Doświadczenie menadżerskie zdobywała w Wielkiej Brytanii, a od 2014 roku jest m.in. prezesem Szkoły Jagiellończyk spółki z. o.o. organizacji pożytku publicznego.

Jej motto: “Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da i on właśnie to robi” Albert Einstein.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych podmiotowym podejściem do ludzi w organizacji, współpracą i (samo)zarządzaniem, czyli właścicieli organizacji, liderów zmian, kadry zarządzającej, praktyków biznesu, pracowników, osób poszukujących pracy, studentów.

LINK DO WYDARZENIA: https://app.evenea.pl/event/turkusowe-organizacje-szkola/

Zapraszają: Brewa s.c., Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, Wydział Nauk Społecznych Akademii Kaliskiej w Kaliszu

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Rozumiem